Met de introductie van het nieuwe kassasysteem aan het begin van seizoen 2017-2018 introduceerden we ook de DeetosSnel clubcard. Met deze pas kun je nog makkelijker afrekenen in het clubhuis.
Voor alle betalende leden (en ereleden en leden van verdienste), wordt er door de vereniging eenmalig een gratis clubcard ter beschikking gesteld.
De clubcard heeft enkele belangrijke voordelen:
Afrekenen aan de bar kan op de volgende manieren:
Hieronder vind je antwoord op de meeste vragen rondom de DeetosSnel Clubcard:
Voor de administratieve afhandeling heeft DeetosSnel een overeenkomst gesloten met Twelve. Zij zijn de leverancier van ons kassasysteem in de kantine en beheren de Back Office van de betaalfunctie van de Clubcard.
N.B.: Uiteraard wordt er strikt vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt. Hiertoe is een verwerkersovereenkomst afgesloten (AVG).
Bij betaling via de Clubcard heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de clubcard op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat, kan de betaling omgezet worden in een pinbetaling, een contant geld betaling of een betaling met een andere clubcard.
Voor je met de DeetosSnel Clubcard kan betalen, dien je de Clubcard te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat. Je gebruikt hierbij het e-mailadres waarmee je bekend bent bij de ledenadministratie van DeetosSnel.
Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen in het sportcafé van DeetosSnel worden afgerekend.
Saldo wat op de Clubcard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur in dat geval een e-mail naar penningmeester@deetossnel.nl met al je gegevens, pasnummer en banknummer.
Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester van DeetosSnel. Wanneer je een vraag op dit vlak hebt, stuur dan een e-mail met je gegevens en de vraag naar: penningmeester@deetossnel.nl .
Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.
Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende Clubcard blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan, maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard.
Een nieuwe pas kan aangevraagd worden via: secretariaat@deetossnel.nl. Een nieuwe pas kost € 10,00. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.
Nee, dat kan niet. De Clubcard is alleen voor betalende leden van DeetosSnel.
Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de Clubcard voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.