Voorwoord van het bestuur … (11 mrt)

« | »
Beste leden,

De zaalcompetitie loopt op het einde. Maar voordat we weer naar buiten gaan, staan er zaterdag nog wel wat spannende wedstrijden op het programma. Zo moet o.a. de A2 winnen voor lijfsbehoud, strijdt het 8e in een rechtstreeks duel met Albatros om het kampioenschap, moet het 9e hopen op een misstap van Wion en is het 12e bij winst ook kampioen. Ook de midweek is nog op koers voor de felbegeerde eerste plek.Al met al een prima zaalseizoen, met natuurlijk het kampioenschap van 1 als absoluut hoogtepunt. Wat een feest. Complimenten aan iedereen die geholpen heeft om van deze dag een succes te maken! Maar laten we ook het kampioenschap van S5 en de A1, de handhaving van de B1 en C1 in de hoofdklasse en de andere kampioenen bij de jeugd (zoals de D1 en E3) niet vergeten.

Ook al gaan wij weer naar buiten, in de League 1 en 2 moeten de play-off/play downs gespeeld worden, met uiteindelijk de zaalfinale op 13 april. We bezitten met elkaar 2 vakken in AHOY en gaan er met een dubbeldekker naar toe. Omdat er geen oefenwedstrijden zijn, gaan we waarschijnlijk iets eerder weg (15 min), zodat we echt op tijd zijn voor de juniorenfinale. Definitief lees/hoor je dat nog. Op de website zie je de oefenwedstrijden op het veld, met dank aan Ron voor het regelen. Ook komen de verenigingstaken binnenkort (zodra schema bekend is) weer open te staan.Vrijwilligersklussen zijn er altijd genoeg. Op een aantal klussen zitten we met smart op handjes te wachten. Zoals:

  1. Iemand die van de zomer/start seizoen de teamtassen in orde wil maken (dus voldoende shirts, in juiste maten in de goede teamtas)
  2. Twee mensen die onze kledinglijn willen beheren. Contact met de leverancier (bewaken contract), collectie, pasmomenten voor leden en nieuwe kleding bestellen. Houd je van kleding shoppen dan….
  3. Het feest op 2 maart smaakt naar meer. Wie wil er ook een feestje organiseren? We hebben een draaiboek, dus je hoeft niet alles te bedenken.
  4. Facilitair manager; opstellen en controle houden op naleving huisregels in en rond de accommodatie, ondersteuning bij inkoop materialen/apparaten, inrichting/faciliteiten kantine en zaal

Zit er iets voor je tussen of wil je bv wel een deel doen, laat het svp weten!! Bestuur@deetossnel.nl of aan een van ons (Martijn, Alwin, Oscar, Gerben, Astrid)

En tot slot vragen we je deze week ook je mening te geven over het nieuwe trainingspak. Bij deze mail van de nieuwsbrief zit ook info over deze peiling. Jullie inbreng nemen wij als advies mee in ons besluit komende week.

Tot zover voor deze keer,

Astrid

DeetosSnel Korfbal